Linda

Lördag och Söndag
Igår var vi iväg och firade svärmor som fyllde år, det bjöds på smörgåstårta och tårta som var riktigt gott. Vi satt där ett tag och snackade bort ett par timmar, sen begav vi oss vidare hem för lite middag och efter det blev det film kväll med grannarna, vilket var väldigt trevligt som alltid. 
 
Idag har vi varit på det stora varhuset ( Ikea ) där har jag handlat lite smått och gott, vi passade även på att kolla lite olika garderober som kan tänkas passa in i våran walk in closet som vi planerar att göra här framöver. Tycker Ikea har bra saker och genomtänkta till ett vettigt pris med. Efter att ha gått igenom Ikea så avslutade vi med en fika innan vi åkte vidare hem.
 
Vad har ni hittat på denna helg som har rusat på i en väldig fart.
 
Jag visar lite selfie bilder på mig och sen på den garderoben vi fastnade för.
 
Jag i Lördags
 
Jag idag
 
Garderoben 
 
Priset 
Kram L 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress