Linda

Önskar er alla en härlig Fredag
Ja då var det Fredag då och det innebär Fredagsmys för de flesta i blogg världen känns det som och så blir det även hos oss denna dag. 
Men jag måste handla lite ikväll så vi kan Fredagsmysa med. 
 
Rosorna börjar ge upp, men de har stått sig i över 2v så jag tycker det har varit bra utdelningen ändå på dem
 
Samma med tulpanerna 
 
Kram L
 
Anonym

Japp efter en intensiv vecka så äntligen fredag
Hoppas magen är
Bättre

Ha en fin kväll
Kram Sandra

Svar: Jodå nu så har magen blivit lite bättre, men den är inte helt bra Men lite mat har jag i alla fall fått i mig lax och potatis.
Ha en fin Fredag
Kram Linda
Linda

Anna- mamma hela veckan

Jag tycker att blommor är som vackrast precis innan de slår ut, och precis innan de tappar kronbladen.

Hoppas du får en fin fredag!
/Anna

Svar: Ja det kanske är så.Nu har vi precis käkat middag så nu blir det slapp för mig i soffan och mannen i huset kanske ska ut och mecka bil, låter ju halv intressant typ.....
Ha en fin Fredag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress