Linda

Dagarna springer på
Ja dagarna de går fort, så snart så bara 4 arbetspass kvar sen har jag SEMESTER som jag har längtat, jag har hört att det fina vädret ska komma i Augusti så slår det in så är det bara att buga och tacka för då har jag verkligen prickat in rätt, men det åerstår att se......
 
Nåväl vad har man gjort denna helg egentligen?!
 
Igår så gjorde vi en spontan grillning med grannarna som avslutades med att spela spel och klockan hann bli 02 innan vi kasta in handuken.
 
Idag däremot så har jag mest gjort nytto grejer som att städa och fixa och plocka iordning här inne, medans sambon håller på med sista projektet på altanen för denna gång, nämligen att bygga in så vi kommer ha ett gigantiskt förråd under altanen, vilket kommer bli perfekt. 
Det är nog vad jag hunnit med hitintills i alla fall och sorgligt nog så regnar det nu med. Annars hade jag nog tagot mig ut i skog och mark för att leta kantareller.
Nåja det blir inte alltid som man tänkt.
Just nu i skrivandets stund så sitter jag och spanar in mina fejk naglar och de behöver nog en upppiffning innan jag går på semester så ska kolla med tjejen på Salong your time som fixar mina naglar om hon har tid för mig i nästa vecka. 
 
Frukost med egen plockade blåbär och vildhallon så himla gott.
 
Förmiddags fika med mitt hjärta. 
 
Kram Linda 
 
Sanna Eriksson

Ser gott ut! :D

Svar: Det var riktigt gott.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Sandra

Så trevligt med spontan kväll med grannarna! Vi hade faktiskt också en sådan kväll igår... lite trött idag ;-)
Förstår att du längtar till semestern... vädret är skit men så härligt det är att vara ledig...

kram Sandra

Svar: Ja visst är det roligt med de där spontana sakerna. Ja nu vill jag vara ledig, men ett plus vore ju om vädret ville bli lite vackert.
Men visst är det skönt att vara ledig ändå
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress