Linda

Hej Måndag
Nu är nedräkningen på gång har 2 arbetspass kvar sen SEMESTER ska bli så jäkla skönt. Jag varvar ner sista arbetsveckan med att vara ledig tis, ons och tor. På Onsdag ska jag fixa till mina naglar så de ser nya ut igen.
Denna kväll blev det lite god middag och sen har jag nu placerat mig i soffan med ett glas rosé, chips och choklad. ja och givetvis ett och annat tänt ljus. Det började nyss regna men annars har det nog varit mest uppehåll idag. 
 
Morgon dagen funderar jag på att kanske ta mig in till stan för att se om det finns något bra kvar på rean. Men får se vad jag känner för imorgon. Beror väl lite på vädret med, annars tar jag mig till Tuna park och går runt lite där.
 
 
 
 
 
 
Kram Linda 
Ha en härlig Måndags kväll
 
Emma

Åh vad mysigt! Skönt med semester för dig sen :D

Svar: Ja det ska bli så skönt med semester nu verkligen, hoppas bara vädret blir lite bättre så blir jag ännu gladare.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

MATILDA ROSQVIST

Gud vad fint och mysigt :D

Svar: Tack så mycketHa en fin vecka
kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress