Linda

Några av mina favoriter från Odd Molly på rean
Dessa gillar jag och många fler än de jag visar här:
 
Odd Molly - Lovely knit dark blue jacket 615M-233Odd Molly - Canna bright cherry cardigan 615M-654Odd Molly - Caribou L/S panther pink blouse 615M-609Odd Molly - Fast-line dress strong pink M315-457AOdd Molly - Cherry pie dress turquoise M415-433Odd Molly - Wow-girl blouse light peach M315-306Odd Molly - O d d dress peach M315-305Odd Molly - Hekla knit jacket multi pink M814-233B
Kram Linda 
 
 
Sandra

Jag gillar OMs knit kofta! Den har jag lovat att ge till mig själv när jag har nått mitt träningsmål...
Ibland har de riktigt bra OM dealer på Campadre.se/com

Ha en bra dag
Kram Sandra

Svar: OM har väldigt mycket snyggt, gillar det mesta faktiskt.Vilken fantastisk dag man haft idag med typ 30 grader varmt. Nu på kvällen så har jag suttit ute på altanen, gick precis in och då är kl 02 typ. Tänkte kolla runt lite på nätet sen blir det att sova.
Tack för tipset om campadre
Kram Linda
Linda

Ramona

Jättefint tycker jag med :) Hoppas du mår bra. Kramen <3

Svar: De finns så mycket på den sidan från OM som är på rea så man vet inte riktig vad man ska välja.Här är det bra jag är ledig fredag, lördag och söndag. Imorgon kanske en vän från Katrineholm kommer hit på besök vi får se.
Ha en fin dag i solen
Många kramar Linda <3
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress