Linda

Om gårdagen
Japp igår hade vi bland väder här i Eskilstuna. Jag käkade frukost och lunch ute för då var det soligt och varmt, efter det så solade jag mig i solstolen ca 1 timme, sen så hade jag bestämt mig för att ta en pw, då när jag höll på och byta om till träningskläderna så blev det typ jätte mörkt inne, tittade ut riktigt svarta moln överallt och sen kom åskan, men jag tog den dä pw:n ändå och gick där med åskan omkring mig. Under pw:n så hittade jag lite kantareller som jag bara blev tvungen att ta med mig hem, man lämnar ingen efter sig. 
Väl hemma så hann jag typ kliva in byta om sen kom skyfallet, sen regnade det på ett tag och luften blev riktigt sval. Så det blev att vara inne och käka middag och titta på tv och äta godis.
I vanlig ordning så somnade jag ju givetvis vid tv:n och sov där länge.
 
 
 
 
 
Idag är vädret grått och trist med. 
Till kvällen kommer min vän S och hennes dotter R hit för lite käk och umgås. 
Idag fick frukosten bli inne istället, sitter med altan dörren öppen och känner att det är svala vindar som drar in utifrån. 
Önskar er läsare en bra dag 
 
 
Kram Linda 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress