Linda

Altan bygge pågår del 2
Hej i sommar värmen vilken dag så himla vacker.
Vad gör ni denna underbara dag?
Idag kom leveransen med matsalsgruppen som vi beställt så de har levererat fort eftersom att vi beställd i Lördags det sista, så inte ens en vecka tog det. Så nu väntar jag bara på stol nr 2 till café setet som har kommit bort och är saknad i leveransen, men den skulle komma under nästa vecka, men ingen panik eftersom att stolarna till matsalsgruppen är likadana så ska jag bygga ihop en av dem så vi har varsin stol att sitta på i alla fall.
 
Nu har jag precis käkat lunch så nu är det dags att bygga stol, visar resultatet sen.
Över till annat nu 
 
Japp som jag misstänkte så skulle mannen i huset ha kommit en bit längre när jag slutade vid 21
 
 
 
Kram Linda 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress