Linda

Altan bygget går framåt med stora steg
Han jobbar och sliter mest hela kvällarna efter att ha slutat jobba, men det ger ett oerhört bra resultat.
Ikväll ska han få hjälp av sin syster ena son så då lär det ju gå ännu fortare. Kanske är klart till midsommar vi får se helt enkelt, men det vore nice. Blir nog kräftskiva här i år kan tänkas. 
 
Så här såg det ut igår när han började och slutade 
 
 
Före
 
 
Efter 
Jag hade lite fruktstund inne vid tv:n istället.
 
 
 
Så gott och betydligt nyttigare än godis som jag brukar käka 
Kram Linda 
 
 
Vanessa andersson

så fint :)

Svar: Tack jag hoppas det blir riktigt bra då det blir klart Kram Linda
Linda

Mirre

ohh blir ju jättebra

Svar: Tack ja det blir nog bra när det blir klart och det är högt upp med, mina katter tycker det är väldigt spännande att trava runt på den blivande altanen med.Kram Linda
Linda

anette

Oj oj vad spännande. Det kommer att bli jätte bra. Kram Anette

Svar: Ja jag tror det kommer bli toppen då det är klart.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress