Linda

Efter lite tystnad
Nu har jag haft en ledig dag idag och det är hur skönt som helst att få lite ledigt efter långpassen. 
Men som ni vid detta laget vet så är det alltid tystnad här på bloggen då jag jobbar helg, för man hinner helt enkelt inget annat än att jobba och gå hem och sova. 
 
Det kommer inte bli något större inlägg ikväll heller.
Jag har varit och hälsat på min mamma på sjukhuset och om allt går som det ska nu så kan hon få komma hem på Onsdag. 
Jag har även varit och handlat.
Sen har jag mest tagit det lugnt denna dag, nu har jag laddat upp med ett fat frukt och en skål chips att tugga på till tv tittandet. 
Middag ikväll blev enkel och väldigt vardags falukorv och pasta. 
Hur har ni haft det denna dag då?
 
 
 
Kram Linda
Sarah

Så gott me frukt :)

Svar: Det är verkligen jätte gott med frukt.Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress