Linda

Frukost och dukat till middag
Här har jag varit duktig denna dag i alla fall och lytt order från dietisten att jag ska äta frukost varje dag, så ja om det är några dagar man ska gör det på så är det ju på helgerna. 
 
Ikväll så får vi middags gäster så jag har passat på att duka redan nu, alltid bra att ha sådant klart så behöver man inte stressa med det i sista minuten. 
 
Så här såg frukosten ut:
 
 
Och dukningen:
 
 
 
Kram Linda 
 
 
rememberthiis.blogg.se

Mysigt :)

Svar: Tack ja ibland får man mysa till.Nu ska jag snart fixa lunch får nog bli våfflor, för ikväll ska vi ha gäster här hemma och grilla.
Kram Linda
Linda

Sofia Werlin - Min hälsoresa

Vad mysigt :)

Svar: Tack så mycket Kram Linda
Linda

ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: ja riktigt gottKram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress