Linda

Lill Lördag och Våffeldagen
Har ni ätit våfflor idag? jag och sambon har käkat det till middag och det var riktigt gott.
Vad har då hänt mer denna dag, ja inte mycket alls jag slutade jobba 14 sen gick jag en sväng på stan och sen hem för att blippa lite dator och bara vara.
 
Våffel mästaren min sambo
 
Våfflor gott,gott
 
Ikväll ska vi boka hotell och tågbiljetter till Stockholm, för jag och sambon tänkte ta en lite tur från Lördag till Söndag i Stockholm. Hoppas på ok väder.
Någon som har tips på bra hotell i Stockholm som inte är så dyrt?
 
Igår beställde jag hem en ny dator till mig, tänkte att jag skulle lämna tillbaka min lånedator till svärmor.
 
ASUS X551MAV-SX373B
Bintu Malm Fraser

Mumsigt! Jag har så klart oxå ätit våfflor idag :-)

Svar: Visst är det gottHoppas din dag varit bra
Kram Linda
Linda

Sandra

Jag älskar våfflor, det blev det hos oss också! Både traditionella och nyttiga ;-)
Vad trevligt med en trip till Stockholm.. tyvärr inga tips på hotell där, minns knappt när jag var i Sthlm sist, 12 år sen kanske?

ha en fin dag
Kram Sandra

Svar: Våfflor är riktigt gott.Vi bokade rum på hotell Scandic Norra Bantorget skulle typ var 100 m till Drottninggatan så det är ju väldigt centralt och bra kostade inte så mycket heller 1261 kr för oss 2 inklusive frukost.
Får tala om sen om det var bra där.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress