Linda

Lite påsk från mig med då
Många av er visar bilder på olika påsk pyntade hem, så jag tänkte att jag ska väl inte vara sämre jag heller, men här hemma har vi typ inget påskpynt alls så ni får hålla till godo med det lilla.
 
Har ni haft en bra Torsdag, jag har ledig dag idag, så jag har packat inför den kommande Stockholms resan på Lördag ska bli så jäkla kul att komma iväg lite. 
 
Annars denna dag har det inte hänt så mycket alls, har fixat lite ärenden och just nu sitter jag och överväger om jag ska orka ta mig till Ica Maxi en sväng för lite inköp, då inte av den nyttiga varianten 
 
 
 
 
Kram på er alla / Linda
 
Marie

Tack så mycket och så fint du påskpytat =D

Svar: Tack äger ju inte så mycket påskpynt så det blir inte så mycket pyntat.Kram Linda
Linda

Junitjej

Fint påskpynt!

Svar: Tack så mycketHa en in helg
kväll kram Linda
Linda

Käthes Mode

Mysigt med påsk! :)

Svar: Ja den är mysig, men jag har inte så mycket påskpynt.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress