Linda

Nu myser jag ner mig i soffan
Nu tar jag kväll och myser ner mig i soffan med chips, morötter, gurka och dipp mums mums.
Alltså som jag skrev förut så hade jag ju tappat en ljuslykat på min stortå och jag kollade nu och den är både svullen och blå och gör rent ut av skit ont, blev inte bättre när min sambo råkade backa bakåt och trampade på tån. Undrar om man skulle kolla upp det eller vad tror ni? får se hur det känns imorgon 
Vad gör ni denna kväll då? 
 
Kram L 
anette

Mys på bara, det gör du rätt i. Kram Anette

Svar: Hoppas du hade en bra Måndags kväll Kram Linda
Linda

Sandra

Hoppas tån är bättre...

Det är sällan jag sitter ner på vardagskvällarna, typ aldrig.det är att göra, matlådor, barnens väskor ska packas, läxor med äldsta, och egen träning... det där vanliga plockandet

Kram Sandra

Svar: Jag har ju inte barn ännu så jag kan ju sitta ner och inte göra något om jag vill heheMen just nu håller jag på och möblerar om lite här hemma och det tar tid och är svettigt hehe
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress