Linda

Shopping i Stockholm
Det blev inte jätte mycket shopping för min del, men ite hann jag med.
 
 
Inköp från Mango en riktigt gul topp
 
Inköp från Vero Moda en härligt ljusgrön topp, spetsen ä i ryggen 
Blev bara en hudlotion från Victoria`s secret för det var så mycket folk och mn kom inte ens fram till underkläderna
Sen gick vi runt på Nk saluhllen , men jg köpte bara med dessa 2 te sorter. Fanns hur mycket som helst att köpa men eftersom vi bodde på hotell och åkte tåg hem så hoppade vi över att köpa något annat, men nästa gång kanske.
Sen lite smycken från Snö of Sweden som jag hittade i en butik som heter Engla på centralen 
Denna kroppsolja från Rituals som också ligger på centralen, den doftar ljuvligt
Kram Linda 
 
 
rememberthiis.blogg.se

Fina köp

Svar: Tack så mycket Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Sandra

Ibland kan det vara skönt att bara komma bort lite och få se och göra annat!

Kram Sandra

Svar: Absolut vi har haft det jätte bra i StockholmKram Linda
Linda

Becka

Åh så fina!

Svar: Tack så mycket Kram Linda
Linda

anette

Jag tycker du har shoppat en hel del, mycket snyggt. Kram Anette

Svar: Tack men inte lika mycket som jag hade kunnat hehe Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress