Linda

En sorgens dag
VILA I FRID KÄRA FAR
 
 
Idag har vi sorg i min familj, min kära pappa har lämnat oss idag kl: 10:40, jag hann tyvärr inte komma fram till Katrineholm innan han gick bort, men jag fick möjligheten att ta farväl av honom när vi kom till Katrineholm. 
Just nu känns allt så overkligt att pappa har gått bort, det har inte riktigt sjunkit in ännu. Finns inga ord som kan beskriva en sådan sorg.
Det enda jag kan önska är att han nu får vila i frid min kära, älskade och saknade far 
 
Min fina kusin A med barn kom in med en jätte vacker bukett för att beklaga sorgen. 
 
 
Kram Linda 
 
JUNITJEJ

Beklagar sorgen.

Svar: Tack så mycket Kram Linda
Linda

Mirre

Nämen oj så tråkigt, kram till er

Svar: Tack så mycket Kram Linda
Linda

Anonym

Beklagar sorgen... Jag tror din pappa har det bra nu, han lider inte och vet du... Han ser dig varje dag, han är med dig <3
Stor kram till dig
Sandra

Svar: Tack Sandra ja han har det bättre nu där han är.Kram till dig
Linda

MADDISENJ.SE

Usch vad jobbigt. Beklagar sorgen!

Svar: Tack <3Ja det känns jobbigt men tänker ändå att pappa inte hade fått ett bra liv om han klarat sig, eftersom att han hade fått omfattande hjärnskador efter sista stroken. Och jag tror inte pappa heller hade velat ha sitt liv så. Men visst är det jobbigt när ens föräldrar går bort.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress