Linda

Ett litet inlägg
Ja det är inte många inlägg nu för tiden, men jag har varit så jäkla förkyld och haft migrän så jag har verkligen inte orkat.
Jag hoppas ni mår bra i alla fall.
Jag har varit iväg till vårdcentralen idag för att fixa ett läkarintyg, sen så pratade vi om min migrän så den här läkaren skrev ut migrän medicin så det var ju bra det att något tog tag i det av läkarna jag träffat.
Nu känner jag mig lite bättre men något smått illamående men det är nog bara lite efterdyningar av migränen.
 
Jag lovade ju att visa hur kort håret hade blivit, så nu bjuder jag på det en helt osminkad jag. Jag får ta en bättre bild vid annat tillfälle.
Snart så slår nog äppelträden ut så vackert så.
 
 
Mannen jobbar på som vanligt
 
 Japp bättre än så här blir jag inte på bild efter en förkylning och migrän och en mega finne på överläppen, men det bjuder jag på. 
Kram Linda 
 
Sandra

Lika bar att få vila och ta det lugn närman har förkylning och drabbas av migrän!
Skönt att läkaren tog tag i migränen

ha en fin dag
kram Sandra

Svar: Ja det är bra.I natt har jag haft en hemsk natt.
Jag vaknade vid 03:30 och hjärtat rusade och värkte som bara den, sen kände jag mig lite konstig. Sen kunde jag inte somna om innan 04:30 sen hände det igen dock inte lika kraftigt och sen har det hänt en gång till, känns som kroppen skickar signaler till mig att det är lite för mycket just nu för mig. Det märks också väldigt tydligt på min tarmsjukdom.
Men jag ska försöka jobba idag och går det inte så får jag sjukskriva mig åter.
Ha en fin dag, här är det mulet just nu,men tidigt i morse var det så vackert.
Kram Linda
Linda

anette

Fin dunkel. Finne? Jag ser ingen. .... Kram Anette

Svar: TackJodå den sitter där och lyser röd på överläppen hehe. Men som sagt nu är den ju typ borta igen.
Jag har börjat jobba åter efter min pappas bortgång och det känns helt ok, man har annat att tänka på så det är skönt.
Ha en fin Fredag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress