Linda

Myser kväll
Det är dåligt med uppdateringar här inne just nu, mycket beror på att jag inte har ett så händelserikt liv just nu och sen är mina tankar till och ifrån hos mina föräldrar som har det tufft, så ja jag är väl inte så rolig just nu helt enkelt.
Jag har grymt ont i min högra arm, det började först uppe i axeln sen har det vandrat ner till armbågen också så jag har svårt att göra saker med höger arm just nu, sen har jag problem på nätterna när jag sover tackvare detta, eftersom att min arm gör så ont och det är min sov sida. Så ibland på nätterna vaknar jag och det gör skit ont. 
Man kanske borde kontakta vårdcentralen för en undersökning av detta. En Ssk gav mig rådet att ta kontakt med en vårdcentral för att kanske kunna få en kortison spruta för detta. 
 
Ja ja n var det ju mys jag skulle bjuda på som överskriften säger så ja är kommer lite bilder nu då
 
Dukningen för kvällen 
 
Köttfärssås och pasta till middag
 
Dags att äta 
 
 
Blommor och ljus
 
De nyinköpta rosorna i rosa och vitt endast 29 kr på Ica Maxi 
 
Hoppas ni har en bra kväll
Kram Linda 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress