Linda

Nu är det Fredag igen
Veckorna springer på i rasande fart och vi har kommit till fredag igen. Jag har börjat jobba igen efter det att pappa gick bort och det känns helt ok att jobba, man tänker på andra saker då.
Denna dag är jag ledig och det är jätte skönt och jag är även ledig resten av helgen. 
Planen för denna helg är att påbörja altanbygget här hos oss, så ja jag kommer väl springa runt i jobbar byxor och skruva och greja kanske. Så hoppas det är skapligt väder. Idag har det varit mulet och trist, men det ser ut att klarna upp lite nu, kanske får lite sol framåt kvällen. 
Vad hittar ni på denna Fredag Fredagsmys kanske?
 
Dagens lunch denna dag fick bli lax gott, gott. 
Ikväll är tanken att jag ska träffa en vän och vi ska gå ut och käka eller fika får se vad det blir. Men vi tänkte hinna ta en liten rund tur på stan med innan vi fikar/ äter. 
 
 
Kram Linda 
 
 
 
MADDISENJ.SE

Skönt med lite långhelg

Svar: Absolut det är aldrig fel. Hoppas du får en skön helg
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress