Linda

Sjukstugan
Här kör vi sjukstuga, det är jag som är genom förkyld och igår mådde jag riktigt dåligt på kvällen hade säkert feber, för fy vad jag frös konstant inte ens mitt varma tjocka täcke hjälpte. 
Men idag är det något bättre, men jag undrar hur kan vi människor producera så in i vassens mycket snor, helt otroligt.
Hur som igår så blev det lite grillat till middag och sen vart det soffhäng resten av kvällen men en stor skål godis och lite ostbollar. ambon somnade i vanlig ordning i soffan. 
Igår klippte jag mig faktiskt, klippte nog säkert bort minst 15 cm av håret, så numera har jag en page och det känns jätte skönt med ett friskt hår igen. Får färsöka visa bild på det sen någon gång.
Vad hittar ni på denna Lördag då?
För min del blir det lugna gatan orkar inte så mycket.
MIn sambo han fixar och donar ute, vi har en kille här som håller på och gräver upp på våran tomt och förbereder för vårat altan bygge som kommer dra igång så småningom. 
Ha det bra nu alla här ute
 
 
 
Kram Linda
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress