Linda

Fredag och med dagar av oro
I Tisdags så var ju jag om sagt och gjorde ett fostervattensprov som vi nu väntar på att få svar på. Men jag har haft några dagar av oro då det efter provet kommit som små blödningar så har jag varit hemma Onsdag och Torsdag men bestämde mig för att jobba idag, men det fick jag ångra för under hela natten och morgonen så har jag haft jätte ont i magen och väl på jobbet började jag må riktigt dåligt, jag svettades.  massor, kände mig yr och svimfärdig och magvärken var hemsk, så jag kontaktade BM som skickade mig akut till gyn för undersökning. På vägen dit var jag jätte orolig och tänkte att nu är det kört. Men det visade sig att bebis mådde bra och levde rövare där inne och hon kunde inte hitta något avvikande, så efter det besöket har jag känt mig mycket lugnare, visst ont i magen ännu, men troligtvis så är det min tarmsjukdom som spökar. Så nu kan jag njuta av helgen utan oro, men det blir en väldigt lugn helg med mycket vila. Men min visit på jobbet varade i ca 2,5 timme sen fick jag gå hem. 
 
Så här nu ikväll medans sambon meckar lite med sin nya leksak ( nya rallybilen ) så ska jag ligga i soffan titta på brasan och läsa en bok för att sedan runt 21 kolla på film med mitt hjärta eller mina 2 hjärtan om man räknar med lill knodden i magen. Tror det är bästa aktiviteten denna kväll då jag inte är helt på topp. Kanske målar jag naglarna med. 
 
 
 
Detta är från första ultraljudet så nu har knodden hunnit bli mer än dubbelt så stor som på bilden
Ha en fin Fredag 
Kram/Linda 
Sandra

puuuuuh så skönt att allt var bra...

Önskar dig en fin lördag

Kram Sandra

Svar: Ja det känns jätte skönt jag var så orolig där ett tag att något gått fel efter fostervattensprovet. Men nu mår jag bättre igen och ska iväg och jobba i eftermiddag. Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress