Linda

God morgon Söndag
Idag fick jag sova lite längre än jag gjort på sista tiden, förstår inte att jag sover så dåligt redan nu om nätterna, hade varit en annan sak om den lille hade kommittill världen och man hade fullt upp med den om nätterna, men det här att inte kunna sova bram drömma massa konstiga saker och vakna på morgonen och känna sig sjuk varje dag, trött som bara den och typ ingen energi är rent ut sagt skitjobbigt. 
 
Nåja jag började dagen med en ordentlig frukost vilket dock är positivt nu när jag är gravid för nu äter jag verkligen frukost varje dag, förut hoppade jag oftast över den helt. Sambon han drog iväg för en liten stund sen och ska ut och träna på bana med motorcykeln kommer säkert åter runt lunch kan jag tro. 
 
Men just ja frukosten var det ju jag tänkte visa en bild på 
 
 
 
Kram / Linda 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress