Linda

Lill Lördag
Idag blev det en dag hemma för min del och så även imorgon, jag var och gjorde fostervattenprov igår och i morse så kom det som en blödning fast det var inte färskt blod, men jag blev ju givetvis orolig så jag ringde BM och rådfrågade henne, hon sa att så länge det inte r färskt blod så kan jag vara lugn, men om det blir färskt blod så ska jag åka in direkt akut för kontroll. Så ja nu blir det några dagar av oro för mig. Nästa vecka så får vi svaren på provet så jag hoppas att det inte visar något avvikande och vi får också då reda på om det är en flicka eller pojke. Jag har en känsla av att det är en pojke men man vet ju aldrig. 
 
Ikväll och i natt är jag solkvist då mannen i huset är på julbord i Västerås med sitt jobb. Jag som HATAR att vara ensam hemma på nätterna, men men det får funka helt enkelt.
Jag har precis käkat middag. 
 
 
Nästa Fredag så ska jag och min älskling iväg på en tripp till Stockholm och var borta hela helgen på mysigheter. På Fredagen så blir det julbord med hans jobb och uppträdande av Alcazar sen till hotellet och sova för det blir säkert sent. Sen på Lördagen blir det att gå runt på stan och shoppa och spana, sen på kvällen blir det middag ute och fira att jag och mitt hjärta har varit ihop i 4 år. På Söndagen blir det hemfärd på eftermiddagen någon gång. Åh det ska bli så mysigt att komma iväg en stund. 
Ha en fin kväll
Kram/ Linda 
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

mumms

Svar: Tack det var väldigt gottKram Linda
Linda

Elin

Såg ju supergott ut!

Svar: Det var riktigt gottHa en fin kväll
Kram Linda
Linda

Sandra

Hoppas att oroligheterna har släppt efter att du pratat med BM men jag förstår ju din orolighet man känner sig ganska så utlämnad...
Låter mysigt med en helg tillsammans, passa på innan lille knodden kommer, (man kan göra saker även när man har barn ;-))
Kram Sandra

Svar: Jag är fortfarande orolig, man vet ju inte hur det blir, men bara att hoppas på det bästa helt enkelt.Det ska bli skönt att komma iväg med mannen, visst kan man åka bort med barn men det blir ju lite mera barnvänliga saker man gör då.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress