Linda

Lördag känns som Söndag
Idag vaknade jag och kände det som att det vore Söndag och inte Lördag, men det kan ju bero på att jag varit ledig torsdag, fredag och lördag så känns ju som en hel helg har passerat då. 
Igår var vi ju hos mamma och hälsade på vi firade samtidigt min bror som har fyllt år. Vi var nog hemma runt 23 tiden då fastnade vi framför en film så klockan blev efter01 innan vi gick för att sova, ja sambon ha hade ju sovit sig igenom den största delen av filmen som vanligt så brukar han ju somna i soffan. 
Idag håller han på och fixar med något ute vet ej vad men det är säkert något nödvändigt som ska åtgärdas. 
 
Jag har precis avslutat min frukost så nu ska det bli en kopp te, sen åker sängkläderna ut på vädring och jag tar mig en skön dusch. Till kvällen kommer E&D hit för att käka lite, men vad vi ska käka då har jag inte en aning om..... kanske tacos?! eller något helt annat. Ja ja det återstår att se ju.....
 
 
Kram/ Linda 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress