Linda

Eftermiddagsfika sen en liten vilostund
Ja det finns inte så mycket att skriva denna dag egentligen. Jag har ledig dag och gör inget annat än slappar runt i myskläder och bara är, ute bjuds man inte på ett upplyftande väder alls. Min sambo ska åka hem lite tidigare idag från jobbet så ska vi ta oss till Telia och skaffa ett simkort som funkar på min nya mobil, tyckte att mitt simkort på gamla vara lite av ett mini kort, men som sagt detta kort är ännu mindre tydligen som man ska ha, så japp bara att byta ut då. 
 
Men innan dess så ska jag ta en liten fika och sen lägga mig och slöa en liten stund, känner mig lite trötter. Sen efter vilan så blir det till att piffa lite för att ta sig till stan. 
Vad hittar ni på denna dag?
Jag sitter här och fryser en aning, händerna är kalla och fötterna med. 
 
 
 
 
 
Kram/ Linda 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress