Linda

Lördags middag med gäst
 Vi har nattgäst här denna helgen så idag har vi käkat go middag som bestod av 
 
* Grillad hästbiff
* Grillade grönsaker
* Grillad ost
* Sallad
* Marinerade champinjoner
* Diverse såser
* Klyftpotatis och rödbetor i ugn
 
Snart ska här serveras dessert också 
 
* Pannacotta med bärsås.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram/ Linda 
House by a lake

Maten ser magiskt god ut, du verkar vara så bra på matlagning! Sorry att jag är så sen att svara på din senaste kommentar, men du är mer än välkommen att spana in hemma hos oss. :-) Så kul att du uppskattar min stil och mitt hem! Men allt är lååångt ifrån perfekt här hemma, vissa saker fångas inte på kameran. ;-D

Svar: Jag vet inte om jag är så bra på mat, men jag tycker det är kul att göra det där lite extra. Visst skulle det vara super att få titta in hos er som jag skrev tidigare gillar din stil massor
Ha en fortsatt fin kväll
Kram Linda
Linda

A House With A Viewa

Oj så himla gott det där ser ut!! Gissar att det blev uppskattat. Och så mysigt med alla ljus, stämningsfullt. Det bästa med hösten, att kura inne med massor med ljus :)

Många kramar aka

Svar: Det var riktigt god mat. Ja på det sättet älskar jag hösten när man kan tända en massa ljus och mysa till det när det är så mörkt ute och värre kommer det tyvärr bli.
Ha en fortsatt fin kväll
Kram Linda
Linda

MADDISENJ.SE

Åh vad gott det såg ut!!

Svar: Det var riktigt gott.Hoppas att du haft en bra deg och kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress