Linda

Måndag och lunch ute på altanen
Ja vem vet kanske var det sista lunchen som kunde intas ute på altanen denna dag. Det är vackert och solen skiner, men det är lite svalt. Jag hade tänkt gå ut på en promenad men tror inte jag orkar det för jag är så grymt trött mest hela tiden. Så det får bli en lugn dag inne för min del idag tror jag.
 
Nu ska här fixas en kopp te ochsen blir det nog en chokladboll till det. Sen vet i sjutton om jag inte allt ska ta en liten power nap innan det är dags att försöka få något mera gjort denna dagen. 
 
 
 
Kram/ Linda 
P i X E L I E – Fotograf Erica Pettersson

Gott det såg ut :-)
Vad härligt att kunna sitta ute och äta såhär pass sent på året :-)

Svar: Ja visst är det härligt att kunna sitta ute och ta en lunch på altanen i September.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Amanda Jona [SPONTAN]

Gott med te och chokladboll! :)

Svar: Riktigt gott var det.Nu slöar jag i soffan tittandes på tv och har en kopp te i handen
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress