Linda

Söndagslunk
Idag är det Söndag och den har börjat väldigt soft här hemma, vi har suttit och käkat en lite längre frukost och njutit av det vackra vädret som strålar utanför altandörren. Mamma är kvar än och kommer åka hem imorgon så det är mysigt att få pyssla om henne. Men eftersom att hon har leukemi så blev hon trött nu och gick för att sova en stund till nu efter frukosten och helt ärligt så känner jag mig med fortfarande trött så jag ska nog lata mig en stund till jag med. 
 
Idag bjuds det på lite frukost bilder än så länge då dagen precis har börjat. Imorgon har jag semester och jag funderar på att ta mig ut på en härlig höstptromenad om vädret tillåter det imorgon.
 
 
 
 
Kram/ Linda 
 
Sandra

Det är ju underbart väder att ta sig ut på en höstpromenad...

Kram Sandra

Svar: Ja idag är det riktigt vackert, men frågan är om det håller i sig till imorgon med man får allt hoppas på det. Idag blir det lugnt här hemma då mamma är här och hon är inte så pigg så hon orkar fara runt.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress