Linda

Fredag
Då var det Fredag igen oj vad veckorna går fort.
Idag välkomnar vi gravid v 37 så nu är det hög tid att ha bb väskan packad för nu kan lillan komma när som ju, som vi längtar nu , den här sista tiden är bara en väntan känns det som, man känner sig stor och tung och orken är sämre än någonsin.
 
Idag på schemat står det städning men det är samma där man får göra lite sen ta en paus sen göra lite till fram tills det att det blir klart.  Men det blir skönt sen när man är färdig och man kan njuta helg utan att behöva tänka på städning. 
 
Igår var jag och sambon hemma hos svärmor och sällskapade med henne över en bit mat vilket uppskattades väldigt mycket av henne och hon åt riktigt bra för att vara hon så det är ju toppen. 
Vi pratade om bebis mycket och hon längtar massor, vilket jag kan förstå då det är hennes sons första barn, tyvärr hann inte mina föräldrar få uppleva att bli mormor och morfar vilket känns lite sorgligt. Pappa han fick inte ens veta att han skulle bli morfar då han gick bort innan jag var gravid. Mamma däremot fick veta det och även se min mage lite större och att det var en tjej vi skulle få, vilket hon verkligen längtade efter. Men tyvärr orkade inte hennes sjuka kropp med att få träffa den lilla då hon gick bort innan. Men jag tror säkert att de båda kommer sitta där uppe sen och ha ett öga på oss och våran lilla familj. Men oj vad ledsen det gör mig att ingen av dem hann uppleva det.
 
Nej dags att fortsätta stöka runt här hemma nu 
 
 
Kram/ Linda 
a n n i k a

Gott!

Ramona

Vad sorgligt <3 Men som du säger, dom kikar på er där uppifrån och ler :) Är tungt på slutet och man längtar efter att få tillbaka sin kropp, i alla fall gjorde jag det. Men sen saknar man kulan, fast då har man ju en liten skatt att ta hand om <3 Kram

Svar: Ja det känns lite sorgligt. Ja du nu längtar jag efter att kunna ha mina vanliga kläder igen. Den där magen är liksom i vägen då man ska ta på skor eller böja sig ner m m , men som du säger det är ju något fint som kommer av att man får känna sig riktigt osmidig ett tag nu.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress