Linda

Söndag
Då var det redan Söndag då helgen sprang förbi, för mig känns det inte lika mycket nu att helgerna är korta då jag går hemma hela tiden, men kan tänka mig att sambon tycker att de är korta. Så vad hittas på denna dag då? Vi ska till Katrineholm och fixa det sista med bouppteckningen efter mor och far och jag längtar efter att allt blir klart så jag och sambon kan koncentrera oss på lill snörpan sen, men än så länge är det långt kvar tills vi är klara med allt. Annars denna dag så skiner solen så vackert och det kändes riktigt skönt ute. Om bara nu min förkylning kan ge sig fort så jag blir frisk och pigg igen. Igår sov jag bort mest hela dagen. Nej nu är det dags att börja piffa till sig lite inför tur till Katrineholm. Men kanske kikar in senare vi får se. Bjuder på lite nya tulpaner de fick bli vit denna gången.
Kram/Linda
Ramona

Förstår att det är mycket som tar energi nu. Blir skönt för dig/er när allt med boupptäckningar m.m är klart så du kan fokusera på dig och liten i magen. En styrke kram <3

Svar: Kommer bli jätte skönt när allt är klart så man kan börja tänka framåt igen. Önskar dig en härlig ny vecka
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress