Linda

BVC och 3 månaders vaccination
Hej alla glada
 
Idag var det dags för besök på BVC igen och denna gången skulle det vaccineras också.
Lilla tjejen blev jätte ledsen när hon blev stucken stackarn, men hon glömde snart bort det och vi hann inte mer än ut från bvc så somnade hon så jag tog en promenad över till Ica Maxi för att handla hem lite saker plus att jag köpte alvedon suppar i fall att hon blir dålig.  
Hon sov hela tiden och nästan hela vägen hem med. 
Hon växer och går upp i vikt som hon ska med så det är skönt.
 
Längd 61 cm 
vikt 5495 g 
 
Imorgon får det bli en hemma dag för oss för nu har det hänt saker hela tiden de senaste 4 dagarna
I Lördags var vi och kollad på motorcyklar på Gröndal
I Söndags åkte vi till Stockholm för att köpa ny motorcykel till Andreas
I Måndags så var jag och besökte Ängstugan och Skrinnarvägen 
Och idag Tisdag så var vi ju till BVC. 
 
Så tror nog att hon behöver en dag hemma imorgon. 
Annars så händer det väl inte så mycket idag alls jag ska försöka dra igång några maskiner tvätt.
 
Denna vecka är det skönt för då jobbar Andreas hemma, även om han jobbar så är det bara skönt att ha honom hemma och han kommer hem fort från jobbet med annars tar det ju nästan fram till 18 varje kväll innan han är hemma och då är det tyvärr inte så mycket kvar av kvällen.
 
Nej nu får ni ha det så bra 
 
Här är hon min lilla älskling <3
Här är min stora älskling <3
 
Kram/ Linda 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress