Linda

Ensamma igen
Ja då har snart hela första dagen passerat som jag varit hemma själv med Levina efter semestern som sambon haft, hon har varit ganska trött och knölat en del idag sen har hon börjat med att bara ta power naps om dagarna så hon sover inte särskilt länge alls, visst hon ska ju vara mera vaken ju äldre hon blir, men jag tycker att hon sover alldeles för lite varje gång, sist så sov hon i 30 min max. Nåja nog om detta Idag så är det ganska mulet och trist ute och det är inte mer än bara 18 grader och luften känns så där " hög och klar " eller hur jag ska förklara det, men det är så den blir då det slår över och blir höst, så ja nu är väl hösten här, man kan önska några flera fina dagar nu i Augusti med lite värme och sol det skulle vara underbart. Visst det kan vara väldigt fint i September med. Vi får se vad denna höst har att erbjuda om det blir några nya utmaningar förutom det med att Levina växer. Jag och sambon tänkte försöka tänka till på vad vi stoppar i oss om dagarna, jag skulle behöva bli av med gravid kilona plus en hel del till, men så länge mitt snitt inte är läkt så är det svårt att börja träna då det riskerar att gå upp ännu mera, börjar bli lite smått trött på att det inte läker. Så vad har ni hittat på idag? Jag har hunnit tömma och plocka i diskmaskinen, kört en maskin tvätt och snyggat till lite här hemma, mellan varven då jag tar hand om Levina. Nej ni får ha en fin dag och kväll de som tittar in här hos mig
 
Levina kollar på Trolltyg i tomteskogen 
 
 
 
Vi har så mycket äpplen på våra träd så det är inte klokt, jag är ju inget för att göra saker av äpplen det jag gör är en paj då och då max.
Kram/Linda 
Amina

Vilket fint namn - Levina! Har aldrig hört det förut. Kan inte vara många som heter det? :)

Svar: Namnet har min sambo hittat är väl typ 180 st i Sverige som heter såHa en fin dag
Kram Linda
Linda

Ramona

Verkligen ett fint namn ni gett henne :) Äpplen plockar jag hos min mamma som har massor. Ser i andras trädgårdar med hur det finns äpplen i överflöd. Äpplemos är gott att göra, gott på gröt sen även för lillan kanske ;) Paj är ju sååå gott. Kram och ha det bäst <3

Svar: Ja det namnet är det sambon som har kommit på. Visst är det gott med mos och annat man kan göra av äpplen, men jag är inte så pysslig av mig hehe
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress