Linda

Lördag och motorcyklar
Idag tog jag och min familj oss iväg till Gröndal för att titta på motorcyklar, det var Mälaren runt idag så det har kryllat av motorcyklar ute på vägarna.
Det fanns många snygga motorcyklar att titta på.
Efter det så tog vi oss till TunaPark där det lite shopping för min del jag hittade 2 st fina toppar och inte var de dyra heller, men de kommer jag visa imorgon stället då det är ljust ute och på tal om imorgon så ska jag och familjen åka till Stockholm, sambon ska kolla på en ny motorcykel som han kanske ska köpa så då tänkte jag att jag och Levina kunde ju följa med istället för att vi ska sitta hemma och glo. 
När det kommer till Levina så äter hon bättre igen hon har nämligen under veckan varit dålig på att äta, men nu är det bättre igen. Helt otroligt vad tiden går imorgon är nämligen våran lilla tjej redan 3 månader, vart tog tiden vägen. 
På Måndag ska jag besöka Ängstugan ( mitt jobb ) och Skrinnarvägen ( förra jobbet ) ska bli kul att besöka dem och sen får de träffa Levina ska bli så kul. 
Men nu ska jag fortsätta med soffhäng och tv tittande här borta
Ha en fin kväll 
 
Andreas och Levina myser
 
Power nap en stund 
Kram/Linda 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress