Linda

Lördag hemma och på stan
Idag har vi startat dagen med lång frukost, sen piffade hela familjen til sig och drog in till stan för att hämta en sak och sen julklapps shoppa, så nu har jag bara sambon kvar att handla till sen är jag klar för detta året med julklapparna. 
Vi började stads besöket med att ta en lunch på Mocca deli sambon tog lasagne och jag tog grillad kycklingfilé med bulgur. Sen satt vi där en stund och kopplade av, bredvid oss satt en kvinna som pratade hur mycket som helst och för hela matstället hennes sällskap fick typ inte en syl i vädret. 
Sen blev det att shoppa julklappar m m och jag har hittat den ultimata julklänningen till Levina hon kommer bli så himla söt på julafton. Sen givetvis så hittade jag lite mera med såklart, förut shoppade jag en massa kläder till mig nu är det mest till lilla hjärtat jag handlar, så det är typ livsfarligt att släppa in mig i butiker där de säljer bebiskläder. 
Nu har vi lagt lillan, käkat middag och landat i soffan och där blir jag kvar resten av kvällen med myskläderna på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram och fortsatt trevlig Lördag / Linda
 
Mirre

Sådan där tunnel älskar ju alla barnen att leka med, och fin er va, samt jag har också jättesöt klänning till Bellis på julaftron

Svar: Ser kanske ut som en tunnel på bilderna, men det är bara en tyg påse att ha leksaker i som hon river runt i. Kul med fina kläder till Julafton på de små.
Men mamman i huset vet inte ännu vad hon ska ha på sig.
Har en del att fixa innan med ju som håret, brynen och naglarna.
Naglarna blir dock tillpiffade imorgon så det är ju bra. Kanske fixar brynen ikväll.
Jag skulle också behöva klippa mig innan jul får se om det finns någon drop in på Tuna Park kanske imorgon.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress