Linda

Sista Fredagen detta år 2016
Då har vi kommit till dagen innan Nyårsafton och som ni vet så spenderar vi den i fjällen i sambons stuga. 
Så här kommer det bli en lugn Nyårsafton som bara jag, Andreas och Levina ska fira ihop. 
Idag har jag varit ute på en kortare promenad för att fota lite sen åkte vi ner på byn för lite lunch och sen handlade vi på ica och där var vi ju inte direkt ensamma om man säger så.
Ikväll gjorde vi det enkelt och gjorde hemmagjord pizza som blev riktigt god. 
Jag kommer inte uppdatera så mycket när jag är här uppe, min surfmängd på mobilen tar slut så fort då.
Men nu när jag ändå skriver så vill jag passa på att önska er alla ett riktigt gott nytt år 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram/Linda
 
Mirre

GOTT NYTT ÅR

Svar: God fortsättning på nya året Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress