Linda

Det börjar återgå till det normala
Hej alla 
 
Vi har ju under denna veckan haft hantverkare här som har bytt fönster och dörrar på huset och herregud vad det har dammat, det ligger som ett grått puder på allt, så nu här innan lunch har jag roat mig med att fixa iordning i fönstrena och dammat det mesta i vardagsrummet, finns lite kvar att damm där, men tänkte att jag tar det imorgon då jag slutar tidigt och har hea eftermiddagen på mig att fixa och greja.
Ska bli så himla skönt att få iordning här hemma igen avskyr verkligen då det är rörigt och smutsigt. 
Jag får visa lite bilder sen på hur det blev. 
Annars denna dag så händer det inte jätte mycket ska jobba kväll idag igen nämligen 3 e på rad nu och det känns för man hinner inte ett dugg här hemma då. 
 
Men idag i alla fall så har jag lagat riktig mat, de senaste dagarna har det var snabb mat för vi har inte kunnat laga något i röran, så laxen jag gjorde idag var sååååå gott. 
 
 
Innan tulpanerna slagit ut 
 
 
Efter att de slagit ut hur vackra är de inte? 
Och de doftar underbart. 
Imorgon är det ju Fredag så då ska jag passa på att köpa lite blommor till helgen som ska vara i matsalen och hallen. 
Ha en fin dag 
Kram/ Linda 
 
 
 
MADDISENJ.SE

Det har gått bra att komma tillbaka till jobbet. Sjukt mycket att göra och hur mycket patienter som helst men det var väl ingen större överraskning ;)

Svar: Jag förstår att det finns massor att göra. Här hemma har vi bytt fönster så nu är det städningen kvar efter det och det behövs verkligen. Idag ska jag jobba kväll igen så här hinns det inte så mycket innan jobbet.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress