Linda

God morgon Lördag
Här har vi startat dagen med en lång god frukost så skönt att ha semesterdag idag för vi har en del att pyssla med för på Måndag kommer de och byter våra fönster på huset. Så idag ska vi plocka undan så det är lätt för dem att komma fram. Jag hade gärna fixat det sista i barnrummet idag, men ingen idé nu när vi ändå måste lägga över saker på alla möbler m m för att slippa få för mycket damm på sakerna, så ja vi väntar väl en vecka till då antar jag. Nu här på morgonen så har lill snörpan i magen levt runt hon har sparkat ner mot urinblåsan mycket obehagligt sen har hon sparkat upp mot revbenen mindre skönt det med. Men det är ju ett bra tecken att hon lever runt. Idag är det 14 arbetspass kvar för mig att jobba innan jag går hem på gravidpenning, blir skönt det är därför jag har tagit ledigt idag för jag känner att jag inte riktigt mäktar med ett 8-20 pass då det är väldigt långt och vi går runt en massa m m. Nej sippa på lite mera te och sen så är det bara att köra igång, har en del andra saker att göra med idag, måste bland annat tvätta, så det är väl det första jag gör att dra igång en maskin som får gå. Ha en fin Lördag sen ikväll blir det mello här och jag tänkte köra på latmasken idag så jag tror allt att det får bli köpe pizza .
Sandra

Hej hej

Nu har jag läst ikapp mig och så fint och ledsamt med din mammas begravning.. jag kände en lättnad efter min mammas begravning men vi är alla olika...
Läste ang din förlossning
Jag är snittad med båda mina killar! Båda var akutsnitt! med minstingen blev jag först igång satt men ingenting hände absolut inget..
jag hade värkar med båda så det där vet jag hur det känns och det känns det lovar jag men att trycka ut en tre-sits soffa det har jag missat ;-)
Om det har med din tarmsjukdom att göra så tycker jag absolut att du ska bli snittad
Undrar du ngt så fråga ;-)

Jag hoppar Mello, mannen och äldsta är och kollar hockey, minstingen sover o jag latar mig i soffan

Ha en fin kväll
Kram Sandra

Svar: Nu känns det bättre när begravningen är över, man kan börja landa i det och börja ta tag i det andra som ska göras runt omkring. Ja det där med snitt eller vanligt är ett stort ? Det finns ju risker med båda även om man mest snackar om alla risker med kejsarsnitt så missar man alla risker med en vanlig med. Det lutar åt snitt trots allt och jag kommer propsa på att få det, så jag hoppas att de lyssnar på mig och gör som jag vill. Här har vi satt oss i soffan vi käkade pizza ikväll det var smarrigt, nu äter jag vitchoklad ( Vet den onyttigaste chokladen ) men jag tycker det är gott ibland. Sen inväntar vi mello. Under dagen har vi hållit på och fixat här inför att de ska byta fönstren på Måndag så nu är det mest tomt i fönstren och rörigt på borden där allt har ställts . Ha en fortsatt skön Lördag.Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress