Linda

Fredag
Då var det redan Fredag och jag har haft ledig dag idag så skönt så. Imorgon och på Söndag står det jobb på schemat för min del och jag vet inte om jag är direkt laddad för det.
Idag så har jag plockat och pysslat här hemma, sen skulle jag vara duktig och ta en promenad till affären för att handla hem lite lätta saker för mig att bära, de tyngre fick sambon ta på vägen hem då han har bil. Men jag kan säga att den promenden var allt annat än rolig på vägen hem, först och främst en hemsk blåst sen mina händer gjorde så ont så ont och domnade bort och det brände i dem, så jag var nästan gråtfärdig då jag kom hem. Hemskt att man inte ens ska kunna göra något så simpelt som att gå och handla och bära hem det utan att få ont som bara den.
Nåja nog gnällt om det 
Vi har precis landat i soffan efter att ha käkat en god köttgryta med ris till. Ska göra chokladpudding sen om man nu orkar med det förstås. Vi har laddat upp med lite godis Fredagen till ära här hemma. 
Så vad som ska göras mera denna kväll minsta möjliga ja tack.
Vad hittar ni på denna Fredag kväll myser ni eller kanske några av er jobbar ?
 
Min fina man gör sig bra där han står och skär grönsaker.
 
 
 
 
Gottis 
 
                                                 Ha en härlig Fredag 
                                                         Kram 
                                                         Linda
 
Sandra

Hej hej

Oj vad dagarna rusar... Vi har haft hockey hela helgen och killarna gick och vann hela cupen! Så stolt man är...
Har du inte kommit till doktorn med händerna ännu?
Du kan ju inte gå runt och ha så ont...
Kram Sandra

Svar: vad kul att de vann.Jag har ju försökt få till en tid med vårdcentralen men de är inte så snabba, så nu snackade jag med BM om problemet så hon skulle ta det till läkarna på sjukhuset istället. Men som det har varit sen i Fredags så är det riktigt jobbigt.
Idag har jag varit hemma i Katrineholm och träffat prästen som har hand om mammas begravning sen har vi varit och fixat med banken också. Men oj det är massor kvar att göra.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

A House With A Viewa

Tråkigt med värken i dina händer. Jag får mig en tankeställare om det du skriver då mina händer funkar bra, så mycket man tar för givet när det gäller hälsan!

Vilken mysig kväll och vilka stämningsfulla foton! Toppengod mat och godis på det. Nu blev jag sugen här jag sitter i soffan, fniss :)

Kramar aka

Svar: Jag hoppas att det går över efter att lill tjejen är född, fick problem när jag blev gravid, men det är inte alls kul just nu, har haft väldigt ont i mina händer hela dagen idag, men bara att bita ihop för om det ger sig efter förlossningen så är det värt varje liten värk säkert när man träffar lill tjejen. Ja det var en mysig kväll
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Kaffehörnan

Gud vad tråkigt du ska ha ont. Wow vad gott de ser ut med denna gryta och godisupplägget
Ha en fin dag

Svar: Tack så mycket.Ja det är aningens jobbigt med min värk i händerna men man får gilla läget och kämpa på helt enkelt.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skogsraah

Mysigt, men tråkigt med värken!

Svar: TackJag hoppas verkligen att värken försvinner sen.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress