Linda

God morgon Lördag
God morgon
Har ni sovit gott?
Det har inte jag, jag har haft så ont i mina händer det bränner, svider och domnar bort det är fruktansvärt vill jag lova, dessa problem har jag fått sen jag blev gravid, ett annat skit jobbigt problem jag med fått är en fruktansvärd klåda på fötter, ben och ibland händerna, på nätterna är det jätte svårt att sova tackvare detta. Någon mer som haft dessa problem då ni var gravida? Vad gjorde ni för att lindra?
 
Nåväl över till något annat nämligen frukosten denna morgon, jag mjukstartade med en frukost och nu sitter jag  här och kollar runt på nätet. Jag har funderingar på att köpa hem något gott kött från Lilla saluhallen idag som vi kan ha till middag ikväll, kanske blir det ryggbiff eller något helt annat vi får se. 
 
 
Nej nu ska jag dricka upp mitt te sen blir det en dusch och efter det ska tånnaglarna lackas i samma nyan som jag har på fingrarna.
Ha en fin dag 
Kram/ Linda 
a n n i k a

Gott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress