Linda

Hemma i Mor och Fars hus
Ja då har jag landat i våra föräldrars hus och jag måste ju erkänna att det känns väldigt tomt och konstigt att vara här och veta att ingen av våra föräldrar kommer vara här något mera. Kändes mera då jag var själv här innan min bror kom hit. Men som sagt det är så det är nu och man får anpassa sig efter det.
 
När jag kom hit till Katrineholm så började jag att luncha med min kusin A på sultans, jag tog en kycklingpaj med vitlökssås, sen innan jag åkte till huset så köpte jag med mig 2 semlor och 2 kolamazariner som jag och bror ska mumsa på lite senare. Men just nu är vi proppmätta efter att ha beställt hem mat från Rhodos men oj så gott det var. 
 
 
 
Imorgon ska vi till Fonus och börja prata kring mammas begravning så får se hur det känns då när man sitter där.
Men innan det så ska jag luncha med min vän F så kanske jag tar en tur runt på stan i lite butiker här också, har ju några favoriter jag brukar försöka titta in på då jag är här och det är 
 
* Cayenne 
* Ninas kammare 
* Sköna Gertruds te&kaffe 
Där brukar det alltid följa med något gott te ifrån och de andra 2 butikerna händer det ju rätt ofta att det slinker någon liten inrednings detalj.
 
Jag får önska er en bra kväll
Många kramar Linda 
 
Sandra

Hej

Jag kan förstå att det känns tomt! Att ta tag i och börja röja, spara, skänka kanske tom slänga för allt kan man inte spara själv heller...

Jag har läst ikapp lite, tyvärr har 2016 startat i en rasande fart och än är jag utan dator (även om jag bloggar mest från mobilen) men man blir lite begränsad!
Så mycket fint du fyndat på rean.. jag har inte hitta något!

Otroligt vackra vinterbilder! Här har det under natten blivit värsta snökaoset i GÖteborg

Hur går det med domningarna i händerna?? har du kommit till doktorn??

Kram Sandra

Svar: Ja hu nu är det mycket jobb att ta tag i framöver, vi är klara med allt som rör begravningen det ordnade vi idag så det känns bra.Mina domningar blir bara värre och värre så ska ringa på Torsdag och hoppas på att få en tid till läkaren då.
Idag fick en god vän till mig sina efterlängtade tvillingar helt underbart.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress