Linda

New In
Igår skulle jag möta upp min bror för att fylla i någon fullmakt som gäller för mamma den dagen hon går bort, men eftersom att jag kom tidigare till stan så passade jag på att gå och kolla lite på rean och givetvis så fick ju lite följa med hem. 
Jag fick 500 kr av min bror och mamma till julklapp så jag passade på att handla för dem nu och de fick hjälpa till att betala min nya väska från Guess som var på rea så istället för 1600 kr så gick den lös på 1099 istället så jag passade på, sen handlade jag lite andra saker med
 
Så här kommer bilder på dem
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram/Linda 
 
Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Fina saker:)

Svar: Tack så jätte mycket. Tycker alltid det är roligt att köpa nya sakerHa en fin dag
Kram Linda
Linda

Eleonora Adriana ♥

Fina saker :)

Svar: Tack så jätte mycketHa en fin kväll
Kram Linda
Linda

Helene

Mycket fina saker! Blev lite kör i väskan <3

Svar: Tack så mycketJa man ska passa på att köpa saker man gillar då de är på rea
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Beatrice

Jättefina saker, älskar väskan!

Beatrice

Jättefina saker, älskar väskan!

Svar: Tack så mycketJag fastnade för väskan då jag fick se den, sen gjorde det ju inte saken sämre att den var på rea
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

MADDISENJ.SE

Så fin väskan var!

Svar: Tack så mycket, jag fastnade för den då jag såg den.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress