Linda

Åter hemma
Då har vi kommit hem igen från våran tur till fjällstugan, känns skönt men samtidigt inte för det är som sagt väldigt mysigt där uppe i stugan, men vi ska troligtvis åka dit i September igen. Anledningen till att jag tycker det är skönt att vara hemma igen är för att mitt kejsarsnitt har ju gått upp ca 2-3 cm nu så innan vi åkte hem så fick vi en tid till Särna vårdcentral för att få såret omlagt och peppar peppar ta i trä det har inte blött igenom ett dugg ännu sen de lade om det, de har varit fantastiskt bemötande där i Särna med allt kring mig, men hur det än är så här hemma har man ju nära till både vårdcentraler och sjukhuset om något akut skulle hända. Nåja väl hemma å packade vi in allt från bilen, men jag har inte packat upp något ännu, men varför stressa med det vi hinner ju det imorgon. Vi sitter ute och njuter av den varma och fina kvällen på altanen med en massa tända ljus, sambon dricker vin och jag en mjölkdrink. Våran lilla tjej hade svårt att komma till ro efter att ha suttit i en bil hela dagen, men nu verkar det ändå som att hon kom till ro. På Måndag ska vi till BVC igen ska bli spännande att se hur mycket hon har gått upp och om hon blivit längre under tiden vi varit borta. Jag undrar jag hur det ska gå att sova i natt i denna värmen man har ju blivit van vid fjäll luften nu som exempel tror jag det var i morse när jag klev upp för att ge lillan mat så var det bara 3 grader varmt där vid kl: 04 Nej nu ska jag mysa vidare här hemma, imorgon väntar ett berg av tvätt och att packa upp, plus att vi lovat att hälsa på sambons mamma. Men nu så är kvällen ung än så länge......
Kram/Linda
Ramona

God morgon :) Borta bra men hemma är bäst <3 Vad tokigt att ditt sår gått upp. Var rädd om dig. Kram och ha en fin dag :)

Svar: Ja det är ju 2:a gången det går upp så nu får de göra en bra åtgärd på det tycker jag.Hoppas du har haft en fin helg
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress