Linda

Här kommer ett Hej
Hej från fjällvärlden Här har vi haft sköna dagar i början av veckan så var ju våra grannar hemifrån med här och de åkte hem i Torsdags så vi passade på att aktivera dem så gott det gick. Vi var vid Njupeskär och Sveriges högsta vattenfall, Nipfjället och trollvägen sen åkte vi en hel dag i Norge det är otroligt vackert där, man ser tydligt skillnaden då man kommer in på Norska sidan för då blir landskapet helt annat än här, fjällen är mera spetsiga och naturen är lite annan. När vi kom hit så hade jag lite otur då mitt snitt från förlossningen gick upp igen på ett litet ställe igen suck, så i Torsdags så åkte vi till Särna vårdcentral för att kolla upp det så en sköterska har lagt om det och jag ska tillbaka på Måndag igen för att lägga om det igen. Så när jag kommer hem så får jag kontakta vårdcentralen i Skiftinge för att de ska kolla upp det. Igår var vi på marknad i Särna en väldigt trevlig marknad, min sambo köpte med sig lite saker till stugan 4 st ljusstakar från Orrefors för 65 kr styck så det är väl ett fynd sen en jätte fin skål också från Orrefors för 95 kr. Det var jätte kul att gå in i den butiken där hade de saker från Iittala, Orrefors, Rörstrand och många andra kvalitets porslin m m så där kunde man ha fyndat en massa fint. Idag så har vi inga planer alls, så vi får se om vi hittar på något eller om vi bara är. Bildbomb:
Kram/Linda
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress