Linda

Söndag
Idag har min kusin A och hennes son A varit här på besök, de har myst med Levina och sen har vi fikat och snackat lite. Veckorna går så fort så och sambon har bara 2 v kvar av sin semester med, men i September så tänkte vi ta dubbeldagar och åka till Fjätervålen igen, då kommer jag för första gången få uppleva en höst där. Imorgon åker vi till Katrineholm för att piffa inför visningen som äger rum den 2 Augusti och innan vi åker till Katrineholm så ska vi till BVC ska bli kul att se om något har hänt med vikt och längd sen sist vi var där. Jag måste också boka tid för att få kolla mitt snitt som har gått upp, sen ska blodtrycket kollas och det ska även tas gall prover på mig så får vi se vad det blir med allt det där i slutet. Jag hoppas att mitt blodtryck har blivit bättre så att jag inte behöver äta mina tabletter längre. Nu ska jag ta kväll här hemma för nu har jag hållit på och fixat i köket för att det skulle bli fint där igen. Men som sagt nu är det soffhäng och tv titta för resten av kvällen. Ha en fin kväll alla Kram/ Linda
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress