Linda

BVC
Idag så har vi varit på besök på bvc för att se hur hon ökat i vikt sen sist då de inte var nöjda med att hon gått upp allt för lite i vikt. Men nu när vi var där så hade hon gått upp 190 g på 4 dagar så de var nöjda med det sen är hon numera 56 cm lång och det märker vi på hennes babynest att hon blivit längre för det börjar nästan bli för kort för henne. Snart kan hon nog ha storlek 56 men än så länge kommer hon i 50 så vi kör på lite blandat på kläderna. Känns skönt att hon har gått upp i vikt. Imorgon ska jag till bvc igen men då ska vi träffa en läkare för kontroll på henne vad de ska göra vet jag inte men det är någon rutin kontroll. Annars denna dag har det inte hänt så mycket alls lillan har somnat nu men sen hur länge hon sover det visar sig. Men skönt om hon får sova en stund i alla fall. Nu har jag laddat upp med natur godis tänkte att det är något bättre än vanligt godis, dock är det ju mera fett i nötter och sånt så man får inte äta för mycket. Men vad bra det vore om jag kunde gå ner lite i vikt nu och om gravid magen försvinner vore toppen så man kan slippa den här degen man går runt med, det känns jätte skumt måste jag säga. Nåja det är inte gjort i en handvändning så man får ha lite tålamod.
Ha en fin kväll Kram/Linda
Marie

Hej där, länge sedan, hur är allt med er, ser att ni fått eran älskade lilla knodd nu =D

Svar: Hej ja det var ett tag sen, blir lite olika hur man hinner skriva hos alla.Ja nu är hon här och vi är så glada för det. Dagarna rullar på fort och man blir lite dag blind och vet inte riktigt vilken dag det är.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress