Linda

BVC
Idag har jag och Levina varit på BVC och hon har blivit vägd och mätt så nu har hon gått upp till 4040 g och vuxit till 52,5 cm, så allt ser bra ut och hon växer på bra. Efter att vi varit där så gick jag förbi Ica Maxi och där köpte jag med mig en sallad hem till lunchen. Denna dag har gått väldigt fort och jag tror jag ska börja ta lite promenader då och då nu, för nu känns det helt ok i snittet att kunna gå en liten bit då och då för att sen öka på sträckan allt eftersom. Det är lite märkligt att så fort morsan sätter ner rumpan så vaknar lillan och är missnöjd hon kan det där med att pricka in det hela haha. Så nu är hon vaken igen och vill ha lite mat så bäst att ge henne lite. Jag hann ut och plocka en bukett med lupiner och lite andra blommor och jag måste ju ändå säga att Lupiner är ett fint ogräs.
Får se om jag hinner in mera här ikväll Annars så får ni ha en fin kväll alla Kram/Linda
Hannah Margreta

Gud vad gott med sallad!

Svar: Det är alltid gott med sallad och en bra sak att göra för det går ju att variera så mycket.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress