Linda

Första badet för lillan
Ikväll tog vi och gjorde det första badet med Levina till en början var hon lite tveksam till vad hon skulle tycka om det hela men sen så verkade hon nog tycka att det var ganska så skönt ändå. Efter badet somnade hon gott. Idag har det knölats mycket på henne och hon har inte varit så nöjd alls. Så denna mamma har inte hunnit göra så mycket alls idag men så får det då vara. Jag hade tänkt ta en promenad med henne men det har inte riktig varit läge. Men får se imorgon om det kan bli en promenad. Nu har vi landat i soffan och jag kopplar av lite med att glo på tv, sen lite senare får det bli en dusch. Och då får min sambo agera vårdpersonal efter det då han får lägga om såret som vätskar lite efter kejsarsnittet plus ett annat sår jag fått, men jag har lite svårt att se då min mage fortfarande är typ som gravid stor men den är som en deg istället för hård nu hehe. Man känner sig väldigt läcker en riktig heting hehe NOT. Men jag har i alla fall tappat 12 kg sen sista vägningen innan förlossningen fram till idag så det är ju bra ändå tycker jag. Nu ska jag bara ändra mina matvanor så blir det säkert bättre eller matvanorna det är mitt söt intag som ska ändras.
Ha en fortsatt fin kväll Kram/Linda
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress