Linda

Levina har träffat morbror för första gången
Idag åkte vi till Katrineholm för att ordna upp lite med försäljningen av huset efter mamma och pappas bortgång, jag lovar det är massor att göra och ordna med som man inte tänker på. Det känns väldigt sorgligt att inte mamma och pappa fick uppleva några barnbarn de hann ju tyvärr gå bort innan. Men jag vill tro att de ser henne nu ändå och vakar över henne. Nåja hur som så var vi ju hos min bror idag och hälsade på och Levina fick träffa sin morbror för första gången. Vi fick även besök av min kusin och hennes dotter plus kusins mamma. Sen kom pappas bror och fru förbi också så det var riktigt roligt att så många fick träffa henne denna dag, tyvärr har hon varit lite missnöjd idag så vet inte riktigt vad det beror på, men efter mycket om och men nu sen vi kom hem har hon somnat, sambon och hon gick för att sova men jag känner att jag vill sitta uppe lite längre ikväll för jag känner mig inte så trött ännu och tänkte att jag kan passa på att sova lite imorgon då hon sover. På Måndag är sista dagen Andreas är hemma med oss på dagarna för då har han varit hemma sina 10 dagar, det känns lite konstigt att jag ska gå runt här hemma med henne själv, men det kommer säkert gå bra det med, vi får ta lite promenader på dagarna och sysselsätta oss så gott det går. Nej nu ska jag titta vidare lite på tv sen blir det att sova. Ni ska få se bild på morbror och sen på min kusins dotter då de håller i Levina.
Kram/Linda
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress