Linda

Ett hej från fjälltopparna denna Påskafton
GLAD PÅSK
 
Hej där nu är vi i Fjätervålen och det har varit några lugna dagar då jag har varit risig i magen och känt mig mest trött, men det hör väl till slutet av en graviditet kan jag tänka mig. 
Sambon har åkt lite i backarna medans jag mest har legat som en dö sill hehe. 
 
Kvällen till ära idag på självaste Påskafton så har vi kört en 3 rätters och inget påskigt alls över maten, för stunden har vi bara kommit till 2 rätter av 3 då vi blev proppmätta, så får se om vi orkar dessert med sen. Så just nu sitter vi i soffan vid tv:n och har laddat upp med lite frukt, godis och chips, ja så det ökar ju kanske inte oddsen för att få i sig dessert, men kvällen är ung det är ju Påskafton så att säga. 
 
Detta blev det i alla fall till middag idag 
 
Förrätt: Räkcoctail 
Varmrätt: Helstekt fläskfilé, grönpepparsås och hasselbackspotatis. 
Dessert: Mango och passionsmousse ( om vi orkar )
 
Jag hoppas ni alla har en fin påsk kram från oss till er 
 
 
 
 
Kram/ Linda 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress