Linda

Go kväll
Go kväll i stugorna här har vi precis avslutat middagen och sen har jag fått i mig en skål med jordgubbar och gräddmjölk riktigt gott. 
Nu blir det inte så mycket mera gjort denna kväll, jag kommer sitta och titta på diverse serier på tv.
Jag funderar på vad vi ska göra på Lördag då jag har min enda lediga dag denna vecka, ja om man bortser från Måndag och Tisdag då jag var hemma från jobbet på grund av mina onda händer, tyvärr har de inte blivit bättre nu, men jag kämpar på på jobbet även om det gör ont i dem.  Nu är det inte många dagar kvar att jobba tils jag får gå hemma i väntan på att något fantastiskt och helt underbart ska komma till världen, så det är 5 arbetspass kvar sen så har jag planer på att köra lite gravid yoga här hemma på dagarna då jag ändå bara går hemma, tror att det kan vara bra. Sen efter att jag fått den lilla tjejen och när tid och ork finns så ska ja nog försöka ge mig på att börja träna lite lätt, måste ju försöka bli av med extra kilona.
 
Jag önskar er en härlig Torsdag kväll
 
 
 
Kram/ Linda 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress