Linda

Dålig i dagarna 3
Här har det varit en riktig skit vecka rent utsagt sen i Måndags så har jag haft migrän och ont i huvudet och inte alls varit i form att göra ett dugg typ, idag var det dock bättre fram till lunchen så jag orkade plocka undan på saker som blivit ståendes då jag varit dålig, men efter lunch kom den där huvudvärken igen, jag blir galen av att ha huvudvärk ( migrän ) finns det något värre?! Och ingen bebis vill komma heller så det lutar åt att man blir igångsatt i nästa vecka förhoppningsvis. För helt ärligt nu är det jobbigt att gå och bara vänta. För varje dag som passerar BF datumet som var den 12 Maj så blir jag mer och mer orolig att något ska hända då hon inte vill komma ut. Så jag är väl stressad över det med, vilket inte gör att huvudvärken blir bättre. Dagarna just nu bara flyter på och jag tar mig inte för så mycket alls känns det som. Vilket gör att man tänker ännu mera på att man går över tiden. Ja det var en liten uppdatering från mig ett litet livs tecken men inget nytt att berätta egentligen alls. Blev tvungen att plocka in lite syrener de doftar ju så ljuvligt och är så vackra. Problemet är att vi inte har några egna men tack till våra grannar D&P som lät mig sno några grenar från dem.
Ha en fin dag nu alla Kram/Linda
Ramona

Tänker på dig raring och skickar styrke kramar. Så nyfiken på erat lilla mirakel <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress